Solig dag

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
SÖNDAG
20150809
 Brynolf
GRATTIS 
 Ellie
25 år
Grattis
 
Grattis på bröllopsdagen Nea och Jimmie
 Dagens citat
 Bildresultat för citat
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Ja i dag var man inge pigg direkt. Jag har nog inte
sovit så här länge på minst 40 år :)
8.00 Vaknade jag :)
Inte så illa.....
 
Nå väl lite frukost på morgonkvisten....
En skön dusch och planering för dagen.
Gubben och jag skall köpa glass....
Bildresultat för McDonalds glass 
Så jag är i ordning nu och vi kan åka .....
Och han väljer ...Donken... Va när det finns andra bra glass ställen.
Så det blev en McDonalds strut...
Vi far ner till garaget för att hämtar sladdar till båten.
Plocka upp mina nycklar och kamera på brinken.
Sen drog vi till Bil tema och sen.
 
Gubben hitta de han skulle och jag fixa våtservetter att ha i bilen.
Sen gick jag  över på outlett och hitta lite.
Lite annat också innan vi åker över till Stefan.
Gubben har moppen där.
 
Väl hemma fixar jag lite med korten från vår resa.
Lägger upp här och på FB.
Resan på börjad dessa två har sina mobiler och platta.
Rast och han måste röka
Och så sover vi lite
Leker med morbror
Mat rast
Han fick en tur i en traktor - glad blev han
Mer serier
Jag i en varm bil
Blommor Ellie fick av Åsa
Fler blommor
Lunch i Karlskrona
Juhani i sin vanliga tråkiga uppsyn
Lunch
Båt resa
Linus var helt exalterad
Pose av Ellie
 Så nu har jag fixa korten så vi kan återgå till dagen som är söndag.
Nu är det bara att softa lite och ha en bra dag.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0