Till Karlskrona

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
LÖRDAG
20150808
Sylvia & Silvia  
GRATTIS 
 
 
 Dagens citat
 
 Var tacksam ör det du har
Var nöjd för de som är ditt
Var rädd om dina nära och kära
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Vi startar tidigt och kommer i väg lite sent.
Tror det blev 06.10 tror jag.
Vi åker ett par timmar innan vi stannar och äter frukost.
 
Det blev ju ingen vanlig frukost och nu saknar jag ju ... fil med musli.
Men vad gör det när man kan få en mini semester.
Jag är så glad att ha den här lilla semestern, att hitta på något annat.
 
Vi kommer till Ellie och Fredrik vid 12 tiden en
kaffe och sen är det ut och promenera
hela dagen, en båt tur runt
hela ön och den var väldigt intresant.
 
Sen åt vi glass på ett ställe som ha sjukt goda glassar.
Man får en sån stor glass att man inte årkar äta
upp den. 45 kroner och man dör .
Jag tog apelsin och citron så klart men det vart alldeles för mycket.
 
 Nu är klockan rätt mycket så middag hos Ellie blir det.
Vi far tyvärr hem i kväll så natten kommer bli lång.
 
Bilder kommer i morgon då jag är på min dator.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0