Sista kvällen före semester.

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
TORSDAG
20150806
 Alfons & Inez
GRATTIS 
 
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om vänskap
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
 Bildresultat för mina funderingar
Har nu vaknat och klockan är snart 06.30.
Har en lätt ångest och vet inte varför.
Har känt mig besviken på
vissa situationer som har varit.
Funderar över varför, är det min lott i detta
liv att jag skall utnyttjas, eller bara ta för givet.
Har funderat på mitt gamla jobb.
 
Hur lätt det är att bara säga tack och hej, att svika kompisen som alltid
är där och bara lämna mig i ångest och ensamhet.
Jag hatar när detta kommer över mig då jag kämpar mig blodig på
att lämna detta bakom mig.
 
Men i bland kommer det bara över mig.
Har ingen aning om varför eller det har jag ju.
Jag har inte fått ut min besvikelse.
 
Nä nu till verkligheten och mitt hårda kämpande att klara av dagen.
Det är ju bara att fixa min frukost så gott.
Luren ringer och jag är bjuden på
kaffe på brinken.
 
Nu är det bara vänta en och en halv timme.
Sen hämta packet, Tar en sväng med Wilma och
tar en kaffe innan jag åker.
 
I Tumba har jag nu hämtat packet, lägger dom i bakluckan.
Far nu till Rosendalsgården bara att stå utanför får
mig att dö, ångesten är stor men Eva skall
ha sitt packet.
 
Nu kör jag till jobbet och fixar lite kopiering.
Nu funkar det bara bra. Jag känner mig trygg här på jobbet.  
Allt flyter och jag känner att det är bara bra.
 
Middag och sen lite samtals grej.
Lite sår koll och det är som
det skall.
 
Nä tack för i dag så hörs vi i morgon
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0