Tolfte dagen

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
FREDAG
20150821
Jon & Jonna  
GRATTIS 
 Min dag
 
 Dagens citat
Bildresultat för citat 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
 Bildresultat för semester
Det är ju så nu att min semester börja lida mot sitt slut.
Jag har bara fjorton dagar och nu är vi redan på
dag tolv.
Denna dag är lite väl packad med saker hit och dit. 
Bildresultat för vattenfall 
Nå väl jag börjar från början. Man vaknar ju då på morgonen.
Hoppas in i duschen då jag skall i väg och har en tid att passa.
Min frukost ... Mmmmmm
Så himmelsk god.
 Bildresultat för telefon
Min lur ringer och Camilla är på andrasidan, kommer du och tar en
fika med mig??? Jo det kan jag, jag kan ju åka till HS från dig.
Och så får jag reda på att Linus har rasat i golvet....
Han dansade på en stol och tog ett steg fel.
 Bildresultat för vårdguiden
Camilla har pratat med vårdguiden och är lugn i detta nu.
Hon skall ha noga koll och minsta förändring är det i väg till sjukan.
Det var ju jobbigt och se att lilla killen låg där bara.
Han var lite ljusskygg och har ont i pannan.
 
Men det är ju då OK och vi fikar och han vill köra i mormors bil :) .
Han är något piggare då jag far i väg till HS.
Och där träffar jag en läkare som tycker lite ditt
och datt om vad jag skall göra med mitt
enorma kontroll stress jag har.
Bildresultat för dator 
Nu är det i alla fall så att jag skall träffa Skytt,
hon skall visa lite på hemsidan på Forever.
Lite saker som jag skall kolla in på senare.
Blir sittande här ett tag och det är ju kul.
Bildresultat för trollslända
När vi sätter oss på uteplatsen kommer en trollslända för bi, den
åker runt flera varv och kommer mig väldigt nära.
Så klart hinner jag inte få fatt i min kamera. Men den lyssna lite på mig.
så underbart häftigt.
Bildresultat för förkyld man 
Nu skall jag fara hem och se till att min sjukling mår bra.
Han ligger i soffan och kollar netflex.
Tänk vad killar blir ynkliga när dom är förkylda och febriga.
Bildresultat för grönsaker 
Handla lite så vi kan fixa sallad för utflykten i morgon.
Får se vad gubben och jag hamnar.
Bildresultat för pan pizza 
Jag har tagit fram en pan pizza till mig :)
Det får räcka nu ... för jag skall över till Nina och snacka Aloe....
Det blir en trevlig kväll och vi äter på jordgubbar och har det gottigt.
Bildresultat för Aloe Vera
Kul att träffa Anneli Hultman också ....
Hon och hennes väninna Berit är med, jag, Annika, Eva och Nina.
 Så det var trevligt och jag är nöjd av kvällen.
Bildresultat för sova
Hem och ta lite medicin och sen är det väl bara att sova...
Jo jag känner tyngden på ögonen....
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0