Trettonde dagen

 
Bildresultat för Phia
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny
 
LÖRDAG
20150822
Henrietta & Henrika  
GRATTIS 
 Vår dag i Fituna
 
 Dagens citat 
Bildresultat för citat
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE.
VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
  
Bildresultat för hjärtan  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Bildresultat för solig morgon 
Morgonstund ...... det är sol på G men blygsamma grader.
Jag och Ari skall ut naturen ....  Vi skall leta upp ett
ställe där vi kan bara vara.
 
Det är hur bra som helst en bergs klippa vid vatten :)
Jag vi får se vad vi hamnar. Matsäck finns med
och vätska, vatten och Kaffe.
Men först är det frukost.
Min härliga stund med fil, müsli , smörgås och kaffe. 
Låt dagen börja........
 
Nu åker vi med matsäck och allt.
Mot Fituna.
Skarvar som äter massa fisk.
Ari imponerad över fis stimmet.
Fika
En syrsa   på besök
Så var dagen slut.
Nu är jag hemma och har duschat och känner mig helt slut.
Så jag kommer nog att bara hänga lite och vara
allmänt off :)
 
Kvällen är bara en slapp och tv kväll för min del.
 Ingen middag direkt.... två stekta egg i taco skal :)
Pröva det... väldans gott.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
Bildresultat för kärleks nallar 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
Bildresultat för DIKT TILL BARN
  Tack för i dag
Bildresultat för mary poppins
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0