Besök

 
SUPER FARMORS BLOGG
VECKA 52
MÅNDAG
151221
Tomas
GRATTIS
Grattis på namnsdagen
 
Thomas Karlsson
 
DAGENS CITAT
 Bildresultat för citat om julen
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Klockan ringer och jag hoppar upp, fixar duschen och frukost.
Bara 4 dagar till julafton..... nu är alla ungar spända.
Har inte så många grisar hemma nu så det är bara att jobba på julafton :)
Blir väl de andra dagarna som man får hälsa på.
 
Nå väl i dag är det bara måndag, ja just ja jag skall väl få besök.
Måste då messa och kolla när dom kommer upp då.
Jag jobbar ju..
 
Tiden är inne ner till bilen och rulla mot Midsommarvägen.
Väl framme är det bara att byta om och ta kläder till tvätten.
Jag har använt alla kläder så nu är det bara att
tvätta.
 
Hör med natten om det har varit lugnt i natt, 
det har de och morgonen också.
Då kör vi.
 
Vi är tre på morgonen och det flyter på så bra.
Alla kommer upp och åker hem och nya gäster kommer in.
Nu är det lunch och vår mat saknas.....
Så nu är det bara att beställa igen.
 
Har bytt tid med Simon i dag,
Jag har en 16 tid i dag och nu får jag gå 14,
Tack så mycket.
 
Och det är ju bara att göra dagens gärning...
Glad och trevlig :).
Här kommer Ellie och Fredrik.....
Det kan vara skoj att se dom, men allt för tråkigt 
att det är så kort och ont om tid.
 
Nu hoppas jag att det är bra över allt.
Till Salem den 27 på julfika.
Då blir det väl Brinken 25/12 och Rille 26/.
Vi har ju också Jerry att klämma in.
 
Om jag bjuder alla till oss lär ingen komma.
Så hur jag än vänder på saker kommer någon att tycka det är inge kul.
Men jag är bara en enda så det är ingen ide att
fixa efter andras önskningar än mina egna.
 
Ja jag måste ta och handla lite mat och frukost i dag.
Så planerar att fixa det efter middagen.
Sen handla i morgon när jag är ledig....
 
Ellie är med Fredrik så lite kaffe sellis på kvällen
tycker jag är lite skoj... fast jag är dö trött.
Fattar inte att jag bli så trött.
 
Nå väl efter lite go fika är det nu time att sova.
Slut för i dag :)
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER FARMOR
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0