Fredag :)

 
SUPERFARMORS BLOGG
V. 5FREDAG
151011
Dabiel & Daniella 
GRATTIS
Grattis på namnsdagen
Daniel.
 
DAGENS CITAT
 Bildresultat för citat om julen
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Klockan ringer och jag är en smula trött....
Hur kommer det sig??? Jag har njutit av en bra kväll.
Kollat på bra TV och bara somnat sen, varför är jag då seg????
 
Ja ja nu är det så att jag behöver hoppa upp och se till att dagen kommer i gång.
En dusch och en liten frukost, återhämtning och en koll på händelser på
nätet. Som vanligt med andra ord.
 
Nu iväg mot jobbet och kollegor på B1.
Morgonen går bra vi har det bra på B, 
fina kollegor och vi har ett bra sammanhållning.
 
Vad händer under dagen??? Inget särskilt,
det är tur att vi är tre denna vecka då vi är 
nästan fullbelagt och lite speciella människor.
Extra hjälp och glöm inte damen.....
 
Så dagen rinner fram och nu är det lunch, allt går som en
dans och det är mycketbra. Kvälls personalen kommer in
och det blir lite att stå i.
 
Listan med rätt vecka på rätt gäst är i ordning....
Så då är allt planerat för nästa år.
Man måste ligga lite framåt i fatet så man har allt på plats.
 
jag slutar tidigt i dag :) första gången på evigheter känns det som.
Jag har tappat min plupp och det är bara att gå med
sänkt huvud till Kenta och be om en ny....
 
Vi testar larmet också... jo det fungerar....
Vi har vissa som försöker öppna dörren, då går larmet.
Bra att veta hur det fungerar..
 
Nu är det tack och hej.
Kram på er tjejer.....
 
Hem och ta en fika med Camilla
Tar upp Linus på vägen, det går ju bra.
Plockar med mig kavel, bullformar och annat smått jag kan behöva.
Jag skall baka så brödkavlar kan behövas.
 
Nu till affären och fixa saffran, socker, smör och annat.
Hem och äta mat det är nu time för det.
Kycking och grönt....
 
Så kvällen kommer krypande och jag blir seg efter en vecka med jobb.
Ett bad med en cider kan det vara något???? Har fått förslaget av
Camilla, återhämtning skall vara bra :)
 
Nu är det gått ett tag och jag känner en skön känsla av trötthet
Så jag tar nog mig till sängen och kollar tv.
 
God natt.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0