God Jul,,,,,,

 
SUPER FARMORS BLOGG
V. 52
TORSDAG
151224
Eva
GRATTIS
 
Dagens Citat
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Inte kan jag sova inte....
Skall fixa skinkan och upptäcker :) att jag har stressat så mycket
i mitt handlande i går så jag har köpt ofärdig skinka.....
Så nu ugnsbakar jag den.....
 
Det är ju så där  15 år sen jag gjorde skinkan så, har varit lyxig
och kört med färdig bara griljera.
Vad hände här?????
 
Nå ja jag och gubben sitter och filurar på varsin dator och äter jul frukost.... :)
God jul älskling... hoppas din dag blir bra, min kommer att bli det.
Vi kommer att ha en förträfflig jul lunch.
 
Så klart att man vill ha en bra lunch massa gott och massa folk.
Fika med glögg först...
Sen kommer maten
Menyn
Maten
Personalen
Tomten
 
Vad mer kan man begära... en sån fin dag och så många skratt
jag tror jag har skrattat till mig minst 100 år till.
Fin stämning och fin kamratskap i arbetsteamet.
Tack för en trevlig tillställning.
 
Jag jobba med Simon i kväll och det har gott underbart bra.
Han har humor som få... :)
Nå väl dagen tar slut och jag skall hem, Maria åker med mig.
Vi kommer hem 20.30 efter ett stopp vid brevlådan.
 
Väl hemma hittar jag en gubbe på soffan snarkandes...
God Jul på dig me..... Inge kul, han är nog pruttig så jag får 
fika själv och äta chockad .
 
Tar tv:n i sovrummet i besittning.
Ha en bra kväll.
 
HAKUNA MATATA.
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0