Hej och hå.....

 
SUPER FARMORS BLOGG
VECKA 53
MÅNDAG
151228
Benjamin
GRATTIS
 
Dagens citat
Alla stora vetenskapliga sanningar går igenom
tre utvecklingsstadier. Först säger människor
att det strider mot Bibeln. Sen att det redan
har upptäckts och till slut att de alltid har trott
på det.
Av; Louis Agassiz
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
Vaknar upp och ser på klockan att hon är 07.35 hurra:)
Jag har fått en sovmorgon.....
Tänk vad skönt detta är... sovmorgon.
Jo vi fick ju med en flicka i går så hon sover vidare med Ukki.
 
Nu kan jag ha en stund för mig själv.
Jag är beroende av det så jag
njuter om bara 5 minuter.
Joline kom upp efter åtta så jag fick en stund
för mig själv... Nu är det frukost till oss båda.
 Min son ringer från Ekerö och är lätt snurrig... Hans
bil pajade.... så gubben kommer att få åka till han och hjälpa han.
 
Jag har tvätt så det är ju bara för han att ta Saaben....
Jag skall ingen stans nu inte....
Kånkar ner tvätten till 10 för att upptäcka
att jag har tvätt 14.00
Upp med allt igen.
 
Juhani log åt mitt misstag men vad gör det här kollar vi på frost...
Så min förmiddag är helt OK och det är ju tur det....
Nu skall vi ta lite lunch....
 
Klockan sega sig fram till rätt tvätt tid så då är det bara att köra.
Juhani är med och fixar sitt. Jag hart lite mycket tvätt....
Men det är ju OK när allt kommer omkring.
 
Så ringer Camilla och vill att jag skall komma ner på en fika på lekslottet....
Men oj... det hade varit kul.... men jag tvättar.....
OK...kom ner med Jolin då.....
Så Joline fick en stund på lekslottet i dag det var väl skoj....
 
 
Vi käka middag medans jag tvätta.... blev klar med tvätten 17.20
Så då är det bara att åka ner för att plocka upp Jolin,
dom har lekt och haft roligt.
 
Nu är det bara Salem som gäller....
Vi skall passa barn så föräldrarna får tända ljus hos
kompisen som gick bort. Tragiskt.
Vi har haft en bra kväll bara det att det tog sån tid.....
 
Men till slut kommer vi hemåt,runt 22 tiden....
trött och kall. Men då kryper jag ner i sängen.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0