Helg

 
SUPER FARMORS BLOGG
V.51
LÖRDAG
151219
Isak
Grattis
Super grattis Lukas
på din födelse dag.
Älskar dig
 
Dagens citat
Bildresultat för citat om julen 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Vaknar av att klockan går på...... Det var inte så smart att glömma stänga den.
Men det år OK man kan ju vila innan jag skall till jobbet.
Nu är det frukost och njutning av återhämtning.
 
En varm och skön dusch vill jag nog ha.. eller ett skönt bad :)
Ja det tar ja nu när jag har massa tid :)
Spolar i vatten och tänder ljus...
Njutning på hög nivå.
 
Så naär man det som bäst är det bara att göra sig klar
till att åka till jobbet.jag känner att det kommer bli en bra dag.
Så nu åker jag och Maria hänger på, vi far mot jobbet.
 
Kommer dit och det är bara att ta det lugnt, vi är fyra stycken
och det är väl tur det då det hettar till lite. 
Jag hamnar hos damen som får problem och jag blir där
lite länge med SSK och allt.
 
Så blir det middag och då kör vi på....
Allt ser bra ut och vi är så i fas.
Inga saker stör ...
eller.....
 
Jaha nu är det lite hett vid matborde, som följer kvällen och vidare 
hela kvällen. Alltså vilken kväll.
Nu skall jag dokumetera lite och då kommer natten,
så blir det min tur att fara hem.
 
Maria slutar också så vi far hem.
Väl hemma......Lite kaffe och 
så lite koll på nätet.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0