Hinner med detta först....

 
SUPER FARMORS BLOGG
. 53
ONSDAG
151223
Adam GRATTIS
 
Grattis Drottningen på din
födelsedag.
 
Bildresultat för drottning blomma
 
Dagens citat
Bildresultat för citat om julen
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Hade tänkt sova lite.
Kan vara skönt med en morgon stund i sängen....
Eller inte, det är ju gott med frukost också.
Tänder ljus och har en stund för mig själv.
 
Har satt god jul lappar på  barnbarnens paket.
Dom är stora och fina 
Hoppas barnbarnen gillar dom :)
Ari får åka och lämna dom....i morgon.
 
Och nu ner till Willys och jul handla tur att dom öppnar 8 på morgonen.
En sväng till centrum också för att hämta mediciner till mig.
Nu hem och då ringer min lur....
 
Jag blir bjuden på lunch i dag....
Det var ju fin ide.
Jag kör mot Heron, och lite kinamat blev det...
Det var skönt att sitta här och bara ha en bra timme innan jag skall till jobbet.
 
Väl på jobbet är det lite kramkalas och sen jobba... jobba.
Och det var ju en fin dag med Lydia och Zilan till kollegor.
Dagen går över till kväll och nu är allt bara bra.
 
Middagen kommer och det är varmkorv....
Vilket jag kan tycka inte passar dan före dopparedagen då.
Men nu får vi det.
 
Allt flyter på och vi har en bra kväll.
Lydia slutar 20 och även då Zilan.
När Laura kommer till natten är det bara att säga tack och hej.
 
Väl hemma får jag ett samtal från Camilla som vill att jag skall,
om jag vill och årkar kolla Wilma och Linus.
Det är ju gravtändning i kväll.
Jo det tar ju sin tid med OK.
 
Nu väl hemma kollar jag till min sjuka son som är
den döende Dandyn i dag.
Oj han är febrig och inte alls bra.
Han har varit i sängen 3 dagar och är en smula piggare.
Han får julklappar 00.05....
 
Jag jobbar ju i morgon och han kan behöva en uppmuntring.
Kramar till han.
 
Hopp i säng och såva nu....
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0