Ja ha ja Tandläkaren.....

 
SUPERFARMORS BLOGG.
VECKA 50
MÅNDAG
151207
Angela & Angelika
GRATIS
 
Dagens citat.
 
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Ja då är det en ny dag, ny vecka och allt är helt oskrivet.
Man kan alltså forma denna dag/vecka som man vill eller önskar.
Jag har ett måste i dag.....tandläkaren.
 
Det är bara att starta dagen, in i duschen och sen
vidare med frukost och så hopp i kläder. 
Min dag börjar här.
 
En sväng till Camilla för lite pepp snack innan tandläkaren.
Oj vad det är upp och ner i magen, kallas nervös.
Jag är inget fan av tandläkare.
 
Så här sitter jag i väntrummet och undrar hur många hål....
hur dyrt kommer inte detta bli.....
Min tandläkare heter Peter nu mera.... han har sin praktik i Tumba.
Mycket smidigare än att ta sig in till stan.
 
Nu är det i alla fall min tur... inge skoj.
Först skall dom ta kort på tänderna.
Har haft ett smärre problem i en av mina tuggisar.
Och det visar sig att det blivit mer.
 
Så en tand skall bort han skall dela pp en och laga två.
Hur nu detta kan komma sig. Jag äter ju mediciner så det påverkar
faktiskt tänderna med än man tror.
 
Så min dom blev ju en del, nu skall jag hinna med detta innan jul :) helst.
Peter tycker vi fixar det på stubben. OK jag måste nog göra det.
Så vi startar redan nu denna vecka och blir klar innan jul.
 
Hem till Juhani och lite tvätt väntar.
Det blir lite mycket att fixa här, men det går
ju bra när det är vi två....
Han är duktig .
 
Så vi är klara klockan 14 så han hinner fixa sig innan han skall iväg.
Hans bästa vän kommer hem i dag och det är viktigt.
Han skall vara tillsammans första kvällen hemma.
 
Jag skall väl då bara se till att julen är klar, 
hitta mina julgardiner
Även lite annat smått och gott.
Så nu är det jul i mitt hus:)
 
 
Oj ja nu är det snart middag....
Det är Camilla och Thomas som står här och
fixar "parisare" till middag.
Min parisare
Aris parisare.
Den innehåller egg, korv sallad, lök, tomat så mer grönt på min.....
 
Njuter av maten och det är kul att några i familjen 
kan äta tillsammans.
 Tack rör en god middag.
 
Nu är det bara att lägga sig och gäsa på sängen... kolla lite tv.
Kvällen kom som ett brev på posten.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0