Ja här sliter vi....

 
SUPERFARMORS BLOGG.
V. 49
ONSDAG
151202
Beata & Beatrice
GRATTIS
 
Dagens citat.
Bildresultat för citat om julen
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Jag hoppar  galant upp ur sängen för att jag sen skall ta mig
till duschrummet på ett väldigt kallt golv.
Sen förbereda dagens mat som skall med till jobbet. Lite dryck
och grönsaker.
 
Så på med kläder och då är jag klar....
Till jobbet, Maria står på parkeringen och väntar....
Kalt ute, dörren är frusen så jag måste elda nyckel först.
 
Nu så iväg....
Kommer till jobbet i bra tid för att göra en dagplanering.
Jag tar damen... det är ju så att jag gillar det.
Men till helgen blir det annat.
 
Dagen går bra det är bara ordinarie personal i dag....
Det har aldrig hänt. Jag, Camilla, Lydiah och Simon på morgonen.
Maris och ACP på kvällen.
 
Vi hinner med ett avdelningsmöte och får massor gjort.
Jag skulle ha klätt in täcken men det föll ifrån.
Nu är det bara hem som gäller.
 
Maria hänger på hem, vi har samma schema så hon hänger på.
Väl hemma så skall jag fixa middagen...Kyckling gott.
Den blir så där bra..som sker bara i bland.
Perfekt på alla sätt.
 
Skall ta mig en liten slappar kväll på sängen och kolla TV.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0