Jobb och sen tandläkaren.

 
SUPERFARMORS BLOGG.
V. 50
ONSDAG
151209
Anna
GRATTIS
 
Dagens citat.
Bildresultat för citat om julen
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Upp med klockan i dag, alltså ett morgon pass.
Så duschen och frukost, tänder ett ljus och bara njuter.
Morgon stunden är en ro fylld stund då jag bara sitter och tar in 
energi...........
 
Vaknar till och inser att det är plus grader nu klockan 05.20......
Kan du nu vara snäll och bestämma dig vad du vill ha för väder,
detta kan inte vara snällt mot våra små pippifåglar som är här..............
Kallt skall det ju vara det är ju december, så pudra lite och lagom med kyla :)
 
Ja då tar jag mitt pick och pack och drar till Västergården.
Det är lite trafik så jag är där på 10 min.
Och tar rapport av natten som skall hem, 
allt lugnt och stila.
 
Kollegor kommer två stycken och ssk.
Vi tar en snabb rapportering och sen är det jobba.
Jag tar en herre och sen damen.
 
Så nu är vi igång och det är ju bara att köra.
Lunchen kommer och jag skall beställa bilar och se till 
att alla kommer hem.
 
Nu är det bråttom skall till Tumba innan 14.15.
Så av med kläder på med mina och iväg.
Som tur är har inte folk börjat åka hem än.
Det går smidigt jag är i Tumba och upp hos tandläkaren 
klockan 14.10.
Bra då kan jag andas lite.
 
Så förbannat nervös....... Gillar inte tandläkare.
Så nu är jag här och sitter i stolen........
Bedövning och lagar ett hål utan bedövning.
Den tanden som är bedövad.... den skall ut.
 
Och ut kom den i ......tusen bita.
Jag fattar inte att en tand kan sitta så hårt......
När han skulle ta tången sa det bara krasch och hela kronan gick i bitar.
 
Efter 90 minuter så kom sista rot biten ut.
Jag är klar och det är ju bra.
Nu skall jag ner till Camilla och hämta middag för jag....
vill inte fixa någon middag.
 
Så hemma, skall vila lite och kolla på tv ta Alvedon om 
en timma..... nu är det bara att ta det lugnt och låta hålet dra i hopp sig.
Jag njuter av sängen i stället.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0