Jul bak med barnbarn

 
SUPERFARMORS BLOGG
V. 50
LÖRDAG
151112
Alexsander & Alexis 
GRATTIS 
 
DAGENS CITAT
 Bildresultat för citat om julen
 
VÄLKOMMEN TILL MMIN DAG.
 
Jag detta är nakdelen när jag lägger mig på sängen,,,,jag somnar tidigt.
Vaknar tidigt och kör hela dagen, eller så hör det till äldern ha ha ha
Vilket det än är gillar jag still heten, fläktarna i huset har inte
kommit på så det är tyst så jag kan höra mössen i källaren :).
 
nå väl min dar i dag....... Bak med kids :)
Det kommer att vara kul. och kommer dom vi räknar med blir det......
7 tror jag. kommer som vanligt sakna två.....
Tinda och Lukas
så klart.
 
Nå väl har snabb duschat och fått på kläder
nu njuter jag av frukost och ljus i mitt hus.
Passa på att vila inan alla barn kommer.
Sätter lite deg så det är klart när barnen kommer.
 
Så nu är det dags.
Degen
Bullar
Joline, Amanda och Haylie.
Johanna, Ari,, Linus, Joline, Amanda
Fädiga bullkar
Massa barn
Stora tjejer vid min datoor
 
Så dagen sluta med att fyra barn gick hem,
Kevin, Nicol, Olivia och Elton.
Kvar blev:
Johanna, Amanda, Joline. Haylie och Linus.
Och det var väl inte så svårt att få dom i säng heller.
Trött efter dagen så klart.
Så nu tare vi en paus i barn lekandet.
Sov sött ungarna.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0