Läkartid....

 
SUPER FARMORS BLOGG
V, 52
TISDAG
Natanael & Jonatan
GRATTIS
Grattis på namnsdagen 
Tana.
 
Dagens citat
 Bildresultat för citat om julen
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Man är upp tidigt i dag har skruvat på mig sen tre....
det fungerar inte att somna om, så jag går upp.
bättre och ledigare.
 
Nu skall jag börja min dag med att se till
att jag får en frukost i mig efter en dusch.
Har en förmiddag med Elli och Fredrik.
 
Först åker vi till stan för att äta.
Vi tar oss till sös för det är bäst så, och så har vi tid att sitta.
När vi är klara tar vi oss upp till handkirurgen.
Jag har ju tid där klockan ett.
 
Väl hos läkaren ringer min lur....
Ellie tar den, och jag pratar med läkaren.
Här är nu en liten återvändsgränd...., vad skall vi ta oss till med denna sak då???
Jag har ingen bra lösning just nu så vi skall dra på det lite.
Hoppas värken går över.....
 
I mitt samtal i mobilen som Ellie tog....
Det var Eva... hon var också där... på sös alltså.
Så hon skall åka snålskjuts hem med oss.
(detta är ju så förklaringen till att jag glömde...presenten)
Så till Huddinge med Eva.
 
Nu skall vi till Tumba centrum, Ellie vill kolla lite.
och det är ju så bra de, kolla kan man ju.
Jag hittar julklapp till Lullu.....
 
 Hem och fixa kaffe... jag tar lite kaffe och snackar med Ellie
dom skall ju till Camilla och Thomas innan dom far vidare.
Så tråkigt med dessa korta besök Ellie, vi måste ses mer.....
 
Nu kommer gubben också, han hinner prata lite med dottera innan dom far.
Jag och gubben skall till Södertälje och förstöra pengar.....
Julklappar till 13 barnbarn....
Och det är ju så att ingen kostar under 200 kr eller mer...
Så vår jul till mina hjärtan kostar alltså...
tillsammans 3000 kr
 
Det är ju så att man skall ju ge lite vad de vill ha....
och då blir det ....DYRT......
Ta bara en .....
de kostar ju skjortan.
 
 Men jag tror ukki är nöjd med det han har, bokstavligen, plockat till barnen.
Vad dom vill ha... heter det vist...kostnad... nä inte de minsta.
Sen när vi åker hem ville jag blåsa motorväg... känns så bra i kroppen tycker jag.
Då kommer Ari på att bilen jag har drar lite bensin... eller för mycket bensin.
Han säger, kör över Salem det är kortare och mer ekonomiskt.
Ha ha ha ha
 
Han har just varit och plockat saker till barnen hur oekonomiskt som helst....
och sen vill han att jag skall köra den allra kortaste vägen hem....
Men jag vill blåsa lite sa ja, då var jag oekonomisk,
ha ha ha
 
Väl hemma så är man lite trött och sliten, klockan blev 21 innan vi var hemma.
Men vi har en viss teknik att gå igenom affärer snabbt.,
det som tar tid är att slå in paketen.
 
En kaffe och sen sov jag.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0