Ledig.......Jul på Brinken

 
SUPER FARMORS BLOGG
V 52
FREDAG
151225
Juldagen
 
Dagens citat
Bildresultat för citat om julen
 
Välkommen till min dag.
 
Då har jag vaknat 05.00 och lyckas somna om....
Vilket är så ovanligt som om man skulle vinna på triss....
Jag sov ti....Håll i dig..... 08.20.......
Fatta.....
 
Jag hade en dröm om att jag var och hämta Tindra med Johanna och Amanda.....
Så det kan bara betyda att jag skall se till att flickorna får ses....
Så nu skall jag fixa detta.
 
Återgår till dagen då går jag upp och har en mysig morgon med mig själv...
Gubben var vist helt slut efter julbord här och där.....
Min jul kväll i går med mig själv och juldagens morgon
med mig själv.
 
Tur att jag kan fixa och trixa själ...det kallas oberoende....
Och det kan man nog påstå att jag är...
Behöver ingen bara jag är med så ordnar allt sig.
 
Camilla ringer och frågar om Linus kan komma en stund medans dom
fixar lite som saknas till julbordet....
Ja jag skall ju bara duscha och fixa mig så han kan ju sitta här.
Ukki skall också duscha och klä sig.
 
Han sitter och kollar på Einsteins... och slocknar 12.10.....
Ukki spelar och jag duschar, Wilma kräks.....
Då ringer jag Camilla och säger att han lika gärna kan åka med mig klockan 14.
Dagen är underbar.
 
Så nu skall det allt bli jul på Brinken......
 
 
God mat
 
Go dricka 
Juhani
Thomas 
Jag
Camilla
 
Linus med en favorit leksak.....
Han gilla denna också
Juhani skall sno Linus platta....
Linus slåss hårt föratt få tillbaka den.
Wilma trött.
 
Massa god mat, trevligt sällskap och glada miner. 
Tackar familjen Westerberg / Karlsson
 
Så nu är kvällen över och jag åker hem till ett tomt hus,
gubben är och dränker sin sorg någonstans...
Ja så kan det gå....
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0