OK Lördag...??????

 
SUPER FARMORS BLOGG
V. 52
LÖRDAG
151226
Stefan & Staffan
GRATTIS
 
Dagens citat
 
När en politiker säger att vi sitter i samma
båt så var på din vakt. Det betyder att det är
du som ska ro.
 
Av: Vilhelm Moberg.
 
Citaten kommer från en bok som heter 
Våra klokaste ordspråk och citat.
hopp satt av Erik Kristoffersson
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Min morgon... vaknar med ett ryck precis innan klockan.....
Min säng är ingen  200 x 200,utan 140x200 så jag känner när den är tom....
Gubben (som är sur) sover på soffan.....
 
Ok jag har en ledig dag så det är inga stora saker på G,
tror gubben skall till garaget bara i dag.
Så jag kan väl.... göra något annat.
 
ed tanke på att min gubbe är sur som värsta citronen så är det skönt
att han går till garaget och meckar. Jag tar en soft dag, men kan
på börja middagen, skära skinkan fixa de varma i ugnen och koka potatis och ägg.
 
Nu kommer munter göken...... Ha ha ha han är sur på bilen...
någon broms ligger på och han är tvungen att prata med mig.... :)
Ja ja nu är det klart med middagen så nu kan vi tre 
äta och njuta en stund.
Hjärt lyse....
Dukat bord
Ljus i mitt hus.
 
Jag blir som vanligt ... nästan....proppmätt och blir redigt illamående ....
Camilla ringer och bjuder med mig till lekslottet en timma.
Linus vill leka och busa lite.
Mormor dricker kaffe.
 
Nå väl Juhani vill ha skjuts Till Salem och  Tana,
ok för denna gång. Jag är hemma igen och skall kolla TV lite.
Någon film kanske.
 
Vilken film det blev.....
Handla om domedagen eller nått,
Gud hade tappat hoppet på mänskligheten, och på slutet där det var
baby som skulle rädda världen, blev det ett krig för att hitta mamman
och se till att mamman inte föder detta barn.
 
Michel som inte ville ta denna order från gud flr att han såg hopp i vissa människor.
Så han åkte ut på vischan och hitta mamman och några andra.
Han hjälpte till att skydda mamman och barnet.
Men Gabrielle kom ner och slogs mot Michel.......
 
När Michel blir dödad kommer han åter upp till gud som sänder ner
han igen för att stoppa Gabrielle ... utan att döda. 
Filmen sluta där vid 01.30 tror jag på sexan.... skit bra film.
 
God natt
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0