Ont i dag....

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 51
TORSDAG
151217
Stig
GRATTIS
 
Dagens citat
 Bildresultat för citat om julen
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Ja har jag ont eller har jag ont?
Jag har ONT!!!!!
Har en viss tidens till svullnad  på kinden och det
dunkar lite väl mycket....
Hoppas det går över så jag slipper ha ont
detta är inte kul.
Annars skall jag njuta av en frukost och bara 
få massa återhämtning.
 
Maria skall åka med mig nu.....
Sitter i bilen och väntar... ingen Maria.
Ringer henne... hon är trött efter sin resa.
Hon skall vara hemma.
 
Jaha ja... då far jag i väg i svärsonens bil....
Så det går hur bra som helst och det är ju bara att 
rulla hela vägen till Midsommarvägen.
 
Här är det jag och Maria (en annan Maria) som jobbar tillsammans.
Det går som en dans och vi har allt på plats hela dagen.
Vissa är sjuka och vissa är lediga... 
Rörigt med personalen....
 
Jag måste fara till tandläkaren och kolla om min infektion,
behöver nog lite penicillin....
Tandläkaren Therese hette hon tycker nog att jag kan 
börja med värktabletter.
Sagt och gjort.
 
Men dagen gick i hopp och jag kan med glädje sluta klockan 16.00
Hem i min lånade bil... och den är så nice att köra.
Skall strax kolla med Thomas hur det gick med min bil.
Gick den igenom eller??
Jag tvivlar på det.
 
Lite middag i dag är hamburgare och pomes.
Gott och återigen gott.
Vi är alla på plats och äter i dag.
Kul.
 
Nu skall jag kolla på Tor den mäktige :)
Kan vara skoj att se den igen. 
Och jag somna när halva filmen var kvar.
Oj då... trött.
 
Nu skall jag bara invänta att Thomas kommer hem från tälje med bilen.
Då kommer jag att gå till sängs.
Trött som fan.
 
Då har jag bara kvällen kvar.
Ligger i sängen och kollar på 
Tv.
 
HAKUNA  MATATA,
Det  är  ord som  är  bra. 
//SUPERFARMORS GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0