Söndag

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V. 51
SÖNDAG
151220
 Israel & Moses
GRATTIS
 
DAGENS CITAT
Bildresultat för citat om julen 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
När min klocka ringde i dag....
hörd jag inte att den ringde... den brusa bara. 
Så gubben knuffa på mig.
 
Upp och hoppa, hade någon konstig dröm om
Juhani innan i någon trapphus.
Han skulle göra något med kompisarna men förs
skulle han hjälpa mig.... vilket inte var populärt.
Sen störde gubben mig.
 
Nå väl jag kan ju för allt i värden inte kolla klart på den rullen skall til jobbet nu.
Så in i duschen och så är det ju bara att fixa resten ..... så gott de nu går.
Frukost står först nu på min agenda.... :)
Tänder ljus och njuter av stillhet och lugnet.
Så min dag vaknar upp med en sakta mak
och det lugnaste som går.....
Skönt.
 
Då är jag nu klar för att åka till jobbet med Bumble bee.
Och Maria får hänga på......
Väl där ... byta om och sen är det bara att jobba sig igenom dagen.
Slutar 16.00 :)
 
Då drar jag nu mot jobbet och jag har med mig Maria.
Vi kommer till 8 som vi bör. Lugnt på gatan
så det går fort att komma fram.
 
Väl på plats byter vi om och går till varsin avdelning.
Jag till min växelvård. Det är jag och Nega nu på
morgonen. det flyter på och ett tu tre så är det lunch.
Vi får skinka med svartvinbärs sås.
 
Eftermiddan rullar snabbt iväg och jag slutar 16.
Kör hem Maria och plockar upp Juhani som skall till Tana.
Nu är det hem och äta.
 
Pang matkoma.....
Lägger mig på soffan... ett farligt ställe då jag somnar.
Men bara 30 min. ner till Camilla på adventsfika.
Annelie, Daniel, barnen , Kim och lilla hon var där.
 
Men jag är trött och seg....åker hem efter 30 min behöver sova mer....
Hur fan kan jag vara så trött???
Hemma blir det tv på sängen...ja eller hur.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0