Tandläkaren

 
SUPER FARMORS BLOGG
V.51
ONSDAG
151216
Assar
GRATTIS
 
DAGENS CITAT
Bildresultat för citat om julen
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Nu när det är onsdags morgon känner jag en viss oro
i min mage, tandläkaren igen, ut dragning av tand.
Men först tar jag en dusch och frukost.
Njuter av morgon stunden då
tystnaden är total.
 
Ut och skrapa bilen.... detta är ju bara inte sant... varför skall jag vara så rädd??
Det är riktigt jobbigt med tandläkarbesök :(
Men ett ont måste.
 
Om man hade någon med sig som kunde säga lugnade saker....
men jag står här nu ensam.....
 
Klockan tickar på och det är nu time att ta sig ner
till centrum och Peter. Min tandläkare heter så.
Tycker det är jobbigt och väldans oroligt.
Gapa stort nu.....
 
Aj fy fan vad den där sprutan gör ont....
Alltså jag dör, och sen på insidan.
Nä fy det var tragiskt vad obekvämt det blev....
 
Men denna gång tog det bara 20 min att mejsla isär en tand och ta bort halva.
Så från 09.35 till 11.00 får jag inte skölja eller äta eller dricka.
Så medans lbedövning igger i så åker jag till Lenna för att byta bil....
igen.
 
Hoppas Thomas får det tätt nu :)
Kan inte vara skoj att åka på detta jobb, två gånger :) .
Men det är lika bra att dra hem innan det gör ont när bedövningen släpper.
 
Väl hemma kommer jag på lite så där att jag... har tvätt klockan 14
Så ont gör det nu... men en kopp kaffe skall jag ha.
Smakar blod och järn.
 
Lova plocka upp Camilla.... Hon bjuder sin slitna mamma på en kaffe och bulla som plåster på såret.
Tack gumman det var gott. Och nu skall tvätten tas upp, jag och Juhani fixar den.
Väl hemma skall middagen fixas.
 
Lätt tuggat för min del :)
Det går ju bra...
Skall lägga mig och dö i sängen snart.
Har en tidig dag i morgon.
 
 
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0