Vad händer i dag???

 
SUPER FARMORS BLOGG.
V.51
TISDAG
151215 
GRATTIS
 
DAGENS CITAT
 Bildresultat för citat om julen
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG.
 
Jag har sovmorgon... Men inte kroppen.
upp 0530 och funderar lite på vad som skall ske i dag.
Det kan vara bra att starta på ruta ett......
 
 
Upp och fixa frukost.......
Njuter och hoppas på en bra dag :)
ljus är tänt och det känns bara bra. 
Återhämtning de lux.....
 
Duschen kommer här...... :) nja den kommer väl inte gående direkt
det är nog jag som går till den. Ifall du undrar :)
Skönt är det och jag har en egen stund på morgonen.
Skönt.
Njuter av en kopp kaffe innan jag far ner till Camilla och kör
sjusovaren till jobbet och Linus till dagis.
Och apropå Linus, han var ju med Jimmie i går.
Och han vill minsann till sin morbror igen,
Han berätta att han älskar Jimmie och Lolin....
 
Nå väl ut och skrapa bilen... Massa hårt frost.
Bumble bee
 
Lätt som en plätt att lämna Linus i dag, han skall vinka och nej fröken får inte vinka.
Jag far hem och tar en lite kopp kaffe och vitaminer :) skall peppa för jobbet :)
Lite så kan jag tycka.
 
Men innan jag kommer dit så skall jag till Hedins bil i Segeltorp, hämta en packning till
Bumbel bee, nu skall Thomas fixa min bil. Jag kör ut till Lenna för att byta bil.
Jag får köra deras Peugeot.
 
Kommer nu till jobbet vid 11.45 så upp och börja fixa med bilbeställningar.
Och sen är det bara kaffe och och sitta och snacka med gästerna.
Eftermiddagen är lite sorgligt eftersom vår köksa Amie slutar i dag.
Tråkigt tycker jag.
 
Det är jag och Lydiah som jobbar tillsammans i kväll.
Det går bra och inga större saker hände.
Jag jobba till nio.
 
Ringer Thomas och hör med han hur han ligger till.
Han är snart på G hem. Så han skall ringa,
byta bil skall vi göra.
 
OK dagen har varit bra och jag är nöjd med min insats.
Nu tar jag och hoppar i säng.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0