Vidare

 
SUPERFARMORS BLOGG.
V. 49
151201
TISDAG
Oskar & Ossin
GRATTIS
 
Vi går in i julmånaden....
24 dagar till jul.
 
Dagens citat
 
 
Bildresultat för citat om jul
 
VÄLKOMMEN TILL MIN DAG
 
Har en förmiddag att bara hänga och kolla tv.
Det är ju bara fantastiskt.
 
Det går fort när man minst anar det.
Nu är klockan mycket ut till bilen.
Kör mot jobbet.
 
Här skall parkeras.... Va... oj vad bilar.
Där en plats, då skall jag böka in mig här.
Men fan... det blev helt fel och jag vågar inte köra nu.
Bilen på min högersida står snett, och jag hamna alldeles
för nära bilen på vänster sida.
 
Josef kom ut och hjälpte mig, största felet var att jag
körde in bilen, jag backar alltid.... nästan, 95% i alla fall.
Men i dag jag då skall jag köra in i fickan, hur tänkte jag här???
 
Nu är den på plats och jag kan lugnt och sansat fortsätta 
min dag på jobbet.
Träffa både Camilla och Lydia i dag.
Jag skall jobba med Matilda...
Det var inte i går de, kul.
Även Simon är till baka.
 
Dagen rann för bi och jag slutar åtta.
Skall åka och prata med Camilla.
Lite tråkigheter där.
 
Väl i Tumba ringer hon, hon vill sova nu och det är
klart gör det vi kan höras i morgon.
Jag far hem och nu är det bara att gå ner i varv
och slappa på sängen.
 
HAKUNA MATATA,
Det är ord som är bra.
//SUPER GRANNY 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0