En dag som alla andra

 
TISDAG
20150203
 Dias & Hjördis
GRATTIS
 Jessicas
mat
 
 Dagens citat
 
 
Hej där 
Himlen är fint färgad i snö himmelns färg det
är vackert att titta på. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Yoga
avslappning, återhämtning
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Dusch, frukost och lite koll på nätet.
Min dag har börjat och det känns bra än så länge.
Snart skall jag skrapa bilen.
 
Kommer ut och hittar en snöhög där min Bumbel Bee står.
Så jag får skotta fram han, det jag gillar med min
bil är att han startar trotts kylan :)
 
 
Så nu är jag på jobbet och vi har då bara att sätta igång med jobb.
Jag väljer två boende som jag kan jobba med.
Min hand är ju lite stel och jag känner att
det är lite jobbigt med att hitta en lättare
arbets-stil.
 
Vi har en bra  morgon och vi finner oss i bra tid utan att
stressa. Jag fixa lite i vårat fina kök som man gärna
kladdar ner :) .
När man spiller kan man torka på engång
så slipper man kladd och klet.
 
Nu skall jag hem ... hinner med en kaffe på Brinken.
Nu är jag hemma och där sitter min man också.
Jaha ja ....... det är så att man skall väl hitt på något ???
Jo han går ut och skottar bort snön på parkeringarna :)
 
Så bra .... han startar även arbetsbilen .....
Tänk vilken ansträngning :)
Ja det var ju bra.
 
Jag tar en sväng ner till Camilla.
Hon skulle vila lite i dag hennes rygg är på väg
att gå av ........
 
Nä så är det inte riktigt då, hennes SLE är lite påtaglig just nu.
Det är ju kallt :) Men det är ju bara att bita i det sura
äpplet och gå vidare.
 
Jag känner lite med henne ... är jobbigt med dessa
kroniska sjukdomar som alltid är där.
Det är ju bara att leva med dom inte emot dom.
 
 
Middagen blir hos Rickard .... Jessica fixa alldeles förbannad
god mat. Efterrätten är så klart paj med vanilj sås.
Smaskigt värre.
 
Hem igen och se till att Sagas saker kommer i påsar och så.
Hon brydde sig inte för att packa sina saker.
Nu kommer dom att hämtas i morgon bitti :)
Så det skall ju vara klart då :)
Det är inte så mycket kvar med än då.....
 
Min kväll är här
och jag tittar på en serie på FOX,
Bibliotekarien :)
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0