Fin helgdag

 
SÖNDAG
20150208
Beta & Bert 
GRATTIS
 Eva
Tack för en skön kvälls yoga
 
 Dagens citat
 
 
Hej där 
 En dag med vila och återhämtning :)
Yoga i kväll med Eva.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
 
Morgonstund har guld i mun.
Min dag är inget undantag.
Yoga, frukost ljus tända och ett leende inombords.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Jag har nu startat min dag som inte kommer att innehålla så mycket,
det är söndag och jag skall ha återhämtning Hugo.
Så nu sitter jag med mitt kaffe och kollar på nätet.
 
Hela förmiddagen rulla på och jag har inte gjort något alls.
Gubbens lur ringer och det är Rickard ....
Det blir kaffe där klockan ett.
 
Väl hos Rickard får vi kladdkaka med grädde och bullar.
Jessica är fenomenal på att baka ... hon också.
Här gäller det att se till att dessa flickor ( svärdöttrar
och dotter) slutar baka så goda saker, farliga saker
detta. Men det ÄR gott.
 
Så ... väl hemma blir det lite slapp tid framför Tv:n.
Jag skall möta familjen Annorlunda utanför ...  
snutten glömde sin docka hos Linus i går.
Hon måste ha henne med sig till dagis.
 
Oj nu skall jag köra till Tullinge ... Yoga time.
Eva skall ha lite härlig yoga.
Vi blir ett par stycken så det kan vara kul.
Ett en timmars pass och gott te efteråt.
Härlig kväll.
 
Innan jag kommer hem så skall jag bara kolla Linus en 30 min
medans paret på Brinken målar badrummet.
Så nu hem och fortsätta slöa.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0