Forever dag

 
SÖNDAG
20150215
Sigfrid
GRATTIS
Eva
Tack för en fin dag :)
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om livet
Hej där 
 Vi har nu om ett par timmar avverkat vecka 7.
Om en vecka ( 9 ) kommer sportlovet .
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Min morgon ... den är guld värd när jag får ta mitt kaffe i lugn och ro.
  
..........
  Andas in ............
håll.....................
andas ut............
 
 Bildresultat för skön morgonstund
Just som man sitter och har det lugnt börjar det röra på sig i huset.
Jo då nu är gubben vaken och på G med sina morgon bestyr.
Tur att jag han klart mina då :) .
Här är det en bra morgon och jag skall ta kaffe och fortsätta njuta till 100% .
Tiden går fort i bland och nu kommer Eva och plockar upp mig.
klockan är redan över 11.
Så iväg ner till Tuba scenen och på en liten föreläsning om mage ..... 
Mats heter killen som håller i föreläsningen, han är forskare och coach.
Det är väldigt intressant.
 Bildresultat för matspjälkningssystemet
Det är från 11.45 till 17.00 så det är en lång dag med massa info om
magens funktion. Vid vissa problem så kan det ju vara magen som spökar.
Det är nog så att magen är den som har stora kontrollen ....
Hjärnan är kontoret ja så är det :) .
 
 Bildresultat för föreläsning
Nå väl man är en smula mör och trött efter en eftermiddag sittande och lyssnande.
Men jag är så nöjd av detta och känner att jag lärt mig massor om magen.
Nu skall jag och Eva till Tullinge för lite yoga.
 Bildresultat för yoga
Lilla Jolin får nog vänta lite tills i morgon då jag kan ringa henne.
Hon tar nog det bra, hon har en kreativ mamma som roar henne med mad
massa roliga saker.
 Bildresultat för matkoma
Väl hemma så känner jag att jag dör om jag inte får mat i magen ....
Vad händer???? Jag ärter två sekunder, magen börjar värka och jag
dör så klart......
 
Nä sova på detta så skall jag nog mo bra i morgon.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0