Fredag med allt vad det innebär.

 
FREDAG
20150213
 Agne & Ove
GRATTIS
 Robin
Han är hjälpsam
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om livet
 
Hej där 
 Helgens port är framför mig och vad den skall ge mig ...
det kan du läsa om i morgon och på söndag :)
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Morgon stund har guld i mun.
Yoga, duscha, på med kläder och
min goda frukost.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
Bildresultat för omvårdnad 
Ett morgon pass på jobbet, undra om det är Mairi och jag???
Det blir spännande att se vem jag jobbar med i dag.
Då är det dags att ta bilen ( herr Bumble Bee  :) )
Bildresultat för omvårdnad 
Ja det var en bra dag på jobbet, Har haft ett pass med Simon.
Och det rulla på som det skulle. Det kom en tårta till de
boende i dag ... fira alla hjärtans dagen lite tidigt.
Bildresultat för lunch 
Så kom Fatou och jag börja runda av lite.
Jag sluta ett i dag så det var bara
att fixa lite efter lunchen.
 Bildresultat för köttkvarn
Min hand är en plåga och ja kör den i köttkvarn snart.
Satan vad ont jag har. Hur i helvete skall jag fixa detta???
Min smärtgräns är passerad och jag kommer snart att skrika högt av smärta.
Bildresultat för Livskvalitet 
Livskvalitet jo hej du inte med denna smärta.
Vill jag vara hemma NEJ ... jag vill jobba och har rätt att få jobba.
Jag tänker inte ge efter.
 Bildresultat för handleds smärta
Skall kontakta hand kirurgen på södersjukhuset.
Han måste hjälpa mig jag dör snart.
Jag vill inte ha ont något mer.
Bildresultat för tvätt 
Hem snabbt och lämna nyckeln till Robin som skall till tvätten.
Jag skall till tandläkaren och plågas satan.
Väl där blir det bedövningssalva i hela munnen.
Läppar, tunga ja hela munnen blev bedövad.
Bildresultat för Tandhygienisten 
Tandhygnisten var en smula hårdhänt och det var inga
sköna 45 minuter i den stolen.
Jag överlevde och det var ju tur de.
 Bildresultat för hänga tvätt
Kommer hem och skall hjälpa Robin med tvätten.
Vi hänger och fixar, nu är det bara att det skall torka.
Gubben fixar middagen och jag och Robin tar upp tvätten.
 
Nu skall jag sätta mig och se vad det kommer för film eller något
intressant på tv...... men min kropp ville något annat.
Det var bara att slå igen butiken och dö i sängen.
Bildresultat för somna 
Det börjar med att jag fryser och sen snurrar huvudet och jag pallar inte att vara uppe.
Väl på sängen tar det bara två sekunder sen sover jag ....
Vaknar vid 01.30 och funderar vart kvällen tog vägen.
Inget roligt liv .......
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0