Göra inget

 
LÖRDAG
20150131
 Ivar & Joar
GRATTIS
Min softa dag 
 
 Dagens citat
 
 
Hej där 
 Dagen till ära är jag så himla trött, helt slut i kroppen.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Tänd ljus .... sitter bra ... rak i ryggen .....yoga time.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Jag har fått sova till 06.30 i dag det känns underbart.
Jag är trots allt INTE pigg, mentalt trött och manglad.
Besviken och djävligt TRÖTT.
Lördagen skall bara vara min dag ... tror jag skall bada,
och slappa kollat tv och fika:)
Fika besök någon???
Nä det blir no jag och min lilla grotta.
Hoppas det kommer en bra film eller så.
Nå väl min frukost är intagen och ja jag har tagit kaffe.
Så jag har börjat min dag.
 Gör absolut ingenting kollar tv selar lite och njuter av lugn och ro.
Inga ungar som hojtar och gnäller, ingenting bara jag.
Vilken härlig dag.
 
Ari fixar lunchen och vi har det så skönt ....
Camilla ringer och vill komma för bi och ta en fika.
Kul kom du bara vi kan fika.
Ja dom skulle handla så jag har Linus en stund.
Vi leker lite och kollar på tv.
(gammalt kort på Linus ) 
Så kommer dom tillbaka och vi skall väl bara fika lite till.
Nu fixar Ari middagen. och herrskapet åker hem till
Brinken. Då är det middag för två :).
 
Vi äter och kollar film vad mer kan vara gott.
Jag och gubben solo :)
Fan vad nice.
Vi gör kväll nu. 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0