Helg

 
FREDAG
20150227
Lage 
GRATTIS
Min dag
 
 Dagens citat
Bildresultat för citat om livet 
 
Hej där 
Trött ..... känner mig väldigt trött i dag.
Vad är det som händer, och jag tror att
min smärta är så hög att jag blir helt slut. 
 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Dagen är nu i gång och jag är i gång med planering av dagen.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Återhämtning blir det ju och sen är det frukost.
Duschen kommer sen. Kaffe skall ner i strupen först.
Och jag skall bara vara i dag.
 
Sätter mig och pysslar lite med puss & kram kort.
Det är ro givande och jag har inte bråttom någonstans.
Hoppas någon kanske ringer och bjuder på kaffe under dagen.
 
Robin ramllar upp ... oj det var ju ovanligt.
Jaha ja han har en kompis här som vakna ... ja då måste han ju gå upp.
Eller???
 
Han skall iväg i kväll så man får passa på att kolla på
han nu så man vet hur han skall se ut.
Vi skall fixa pizza till middag i dag.
Dat blir bra det.
 
Jag fortsätter med mitt pyssel hela dagen.
Det var skönt att bara vara hemma och ta det piano.
Så nu är det ju bara att fortsätta dagen som jag börja.
Det som kan vara tråkigt är ju att det inte händer något annat alls i dag.
 
Gubben spelar på datorn eller kollar skidor i sovrummet.
Han somnar lite så också :)
Mae det är ju OK.
Bildresultat för let's dance 2015 
Ja jag skall kolla  Let´s dance nu klockan 20.00
Kan vara kul tror jag. Så nu tar vi och har lite TV-kväll.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0