Jobb

 
SÖNDAG
20150222
 Pia
GRATTIS
 Grattis till mig på namnsdagen
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om livet
 
Hej där 
 Slår upp mina bl vid 05.10 .... Nä jag vill inte gå upp.
Vrider mig lite men går upp. ingen höjdare att sno runt i sängen.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Ensam tid och förberedelser för dagen :)
Tänder ljus, yoga, återhämtning,frukost
och bara njuta av morgonstunden.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
 Bildresultat för snö
Tittar ut .... VA???? det är massa snö ute ... varför kommer det nu???
Jag har beställt vår INTE vinter. Kom igen jag vill njuta av SOL massa SOL.
Men det ser inte ut för att bli det i dag inte.
 
Lilla Joline vaknar och vi skall väl klä oss och ta en sväng ut ....
Barn behöver vistas ute så mycket som det bara går.
Så vi får allt hoppas på att Linus vill komma och leka lite.
 Bildresultat för vinterklädda barn
Ute vistelsen vart så där halv skoj, snön var blöt och jag har inga bra vantar till Jolin.
Täckbyxor har jag med bara fingervantar.
Inget bra i blöt snö.
 Bildresultat för kinagunga
(våran gunga var täckt med tung blötsnö)
Men lite gunga och promenera i snö han vi i alla fall.
Sen vill Jollan gå in .. kolla lite på tv fixa lunch och sen tar vi det lugnt ett tag.
Så lekt med Linus har hon och ätit, tittat på tv och
busat med Ukki .
Bildresultat för Hej då 
Nu kommer föräldrarna till Jollan, så nu skall hon hem.
Kram och puss och tack för i dag gumman.
Nu skall jag bara fixa så jag kan
åka till jobbet.
 Bildresultat för snö på biltak
En redig hög med snö på taket på bilen.
Gubben hjälper mig att fixa bort det.
Fyller på spolarvätska sen är det bara att åka.
 Bildresultat för omvårdnad
På jobbet skall jag jobba med en ny tjej. Inte ny utan för mig en ny tjej.
Det gick som en dans och allt ser bra ut.
Tiden rusar i väg och vi är klara lite före åtta så då är det städat och soppor borta.
Tack för en bra dag Renée.
 Bildresultat för chocklad doppad jordgubbe
Så var det en snabb fika hos Camilla, jag har namnsdag och då får
man chockad doppad jordgubbe :)
Nu far jag hem, där möter jag gubben och Robin.
Så då kan man väl göra kväll. 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0