Jobbet

 
FREDAG
20150220
Vivianne 
GRATTIS
 Min underbara läkare
Hon skall ha alla blommor i dag.
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om livet
 
Hej där 
Oj en dag med ledig förmiddag och ett arbetspass på
kvällen på C-sidan igen. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Tänder ljus har en stund yoga och återhämtning.
Jag känner att det kan behövas lite extra i dag.
Duschen och så min härliga frukost
underbart att få sitta och äta den samtidigt som
jag kollar nätet.
Vilken morgon.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Jag har ett läkarbesök i dag och tänkte väl inte mer på det.
Min läkare är inte så glad att jag har ont i min hand.
Hon blir lite fundersam ... det är ju inte meningen att det skall göra ont nu.
Bildresultat för smärta 
Ja jag säger och det.... har fått detta för????
Jag har fan inte gjort något otyg eller är elak mot någon.
Varför skall jag då ha så djävla ont att jag inte
kan trolla bort värken till  "den går att leva med"?
Orättvist Hugo.
 
Nå jag får allt fixa detta i alla fall, jag har inga möjligheter att leva på ingenting.
Jag måste för fan jobba ont eller inte, till jobbet skall jag.
Så en lunch hemma med gubben och en film med Skarsgård, en svensk/norsk film.
Skit bra. Nu skall jag till jobbet.
Bildresultat för omvårdnad 
Skall vara på C-sidan med en kille ....
Det var bra han är duktig och jag är så dålig på namn.
Men skit i det. Jag hade en bra kväll.
 
Klockan åtta åker jag hem och då blir det lite Matrix
Så jag gör kväll.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0