Kalas på Brinken

 
LÖRDAG
20150207
Rickard & Dick 
GRATTIS
Rickard
Grattis på födelsedagen
 
 Dagens citat
 
Hej där 
 Dagen Linus har väntat på,
eller är det vi som väntar på den ?????
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Morgon stund med guldvärde :)
Yoga, duschen, frukost
och sen barnbarns gos
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
 
Morgonstund med barnbarn.
 
Härliga barn äter frukost framför Tv:n ... undra vad pappsen säger nu??
Men hos mig bestämmer jag ... så dom fick ha det i dag .
Dom vart glada för det.
 
Nu är det dusch och fixa, skall ut med två grisar,
Johanna skall vara kvar inne hon vill inte gå ut.
Linus kommer med pappa och dom skall fixa lite hemma.
Vi går ut och ser om det går att leka lite.
Det är så mycket snö så Linus får svårt att gå.
Han blir lätt irriterad.
Johanns, Joline och Linus
Joline
Han sover nästan, så trött.
Vi går hem, fixar lunch , köttbullar och makaroner.
En hitt för hungriga barn.
Men Linus har problem med att hålla ögonen öppna.
Nä inge bra kom du skall få sova.
Han somna när han hitta lugn och ro i kroppen.
Då kan jag fixa frisyr på Johanna och Jolin.
Klänningar på och så är vi klara,
bara att vänta in tiden och att killen skall vakna.
 
Nu är det efterlängtade kalaset för Linus :)
 
Goda frukter till glass
Gott kaffe bröd till kaffet.
Marie var där, kul att ses :)
Massa barn
Några vuxna
Några fler vuxna
Johanna och Thomas
Vuxna och barn
Här kommer folk i tät ström.
Mer barn och en vuxen
Far och son
Mer barn
fler barn
Joline med sin älsklings faster
Barn
Fler barn, tur att det var barnkalas :)

Nu är det nog på tiden att lämna Brinken och fara hem.
Möter upp föräldrarna till Joline och Johanna på Statoil.
Lämna över dessa i säkert förvar.
Nu är det bara hem med gubben och själ fara och handla.
Jag som inte får bära.
Min gubbe skiter i det just nu.
Det gick lätt att handla värre när man skall hem :)
 
Nu känner som en mör lax.
Skall softa och kolla på mello :)
Gör lite kväll nu :)
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0