Kvälls pass

 
TISDAG
20150217
Alexandra & Sandra 
GRATTIS
 Semlans dag i dag :)
Det skall heta fettisdagen ... den kommer ju i
påskveckan med skärtorsdan och alla andra dagar
Så det är nog semlans dag i dag :)
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om livet
 
Hej där 
Dagen till ära är det ju så att det är semlans dag ......
Betyder det att jag kan äta en semla :) 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Ljus, yoga, dusch,frukost
Ja det ser ut som det skall.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
Efter som jag har ett kvällspass så kan man slappa på morgonen :)
Det är så mysigt och det är så skönt. Tar mig till Brinken
på en kaffe tror jag.
Bildresultat för korv stroganoff 
Lunch hemma med gubben och prata lite med stora sonen.
Min bil är lite sådär ...... konstig :)
Vet inte riktigt vad felet är.
Jag får be någon lyssna eller titta.
 Bildresultat för omsorg
Nå väl jag tar och far i väg mot Midsommarvägen och jobbet :) .
Jag har ett kvälls pass på C-sidan vilket kan kännas ....
Osäkert.
Bildresultat för omsorg
Men det gick bra och jag tror jag gjorde de jag skulle :)
Alla kom på plats när allt var klart.
Men man jobbar inte på topp när man är ny på avdelningen.
Hoppas inget fel uppstod.
Bildresultat för relax
Väl hemma så var det ju bara att gå ner i varv och sen hopp i säng :)
Jag somna nog före tio i dag. Vet att jag lade mig halv så det är före tio
som man såg film på insidan av ögonlocken. 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0