Ledig

 
TORSDAG
20150219
Gabriella & Ella 
GRATTIS
 
 Dagens citat
 Bildresultat för dagens citat
 
Hej där 
 Nu är det en ledig dag där jag skall sortera
mina tankar från i går.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Tänder ljus, yoga, duschen och
min frukost.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 Bildresultat för morgonstund
Morgonen sprudlar och det känns som en ny härlig dag.
Jag har inte plisserat alla tankar korrekt ännu.
men det kommer mer på plats om ett litet tag.
Jag tar en liten sväng ner till brinken för att hälsa på Camilla, Linus är på dagis.
Hon skall iväg och träffa en kompis från gymnasietiden.
jag tar en sväng till Huddinge och hälsar på Sussi.
 
Vi snackar om ditt och datt, hjälper henne med tvätten.
Vilken uruselt torktumlare ..... Den är inte ens fes varm .....
Och kläderna är inte torra.
Typiskt tvättstuga .. alltid något som är trasigt.
Bildresultat för krock 
När jag kör hem är det fullkomligt tvär st6opp på Huddingevägen ......
Olycka så klart vill bara veta var, jag har en Google mästare.
Jag ringer Robin som snabbt och smidigt talar om att det är en olycka
nere vid Glömstavägen.
 
Och när jag passerar där står en bil och två långtradare.
Efter man passerat rullar det på hyggligt igen.
Så nu tar jag en snabb visit på Willys
Mjölk och bröd
Så nu hem.
 
Och vad hittar jag hemma??????
En sjuk man .... han är halvdöd eller något liknande.
Har ingen aning om vad som hänt här.
Jag tar i alla fall bilen och hämtar en liten kille som skall till Södertälje.
 
Fika hos Annelie och Daniel. Fick min första semla av henne.
Kim och Lillevi kom dit och så kom Camilla.
Jag far hem när Thomas kommer.
 Bildresultat för pomfritt och korv
 
Väl hemma fixar jag middag till Robin och Antoni.
Det blev pomes och korv.
Ibland är det bara gott med enkel mat.
 
Jag har lyckats tappa ett örhänge i dag också, mindre kul.
Nu är det kväll och jag tar och fixar mig en lugn och mysig kväll framför Tv:n.
 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0