Ledig dag två

 
TORSDAG
20150212
 Evelina & Evy
GRATTIS
Wilma
En hund som gör utflykt på egen hand.
 
 Dagens citat
Bildresultat för citat om livet 
 
Hej där 
 En dag till att vila på .. det är nog bra för jag har gjort något riktigt fel.
Ont satan!!!!!
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Vakna av att det är Hugo värk i min hand i dag också.
Det är inge skoj. Men jag kör ändå.
Tänder ljus, yoga, duschen och min goda frukost.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Min telefon ringer ... och det är en lite Linus som
berättar för mormor att han äter frukost.
Ja minsann han äter en smörgås.
Gull unge.
Jag skall åka dit sen stund och ta en fika.
Äta lunch och bara vara.
Det var ju så att lilla vovven Wilma hade flytt sin kos
Något har skrämt i väg henne eller är det någon som
har tagit henne och sen dumpat henne.
Så är det.
Hon är gammal och orkar inte gå hur långt som helst.
Bildresultat för skolbarn 
Nå väl hon kom till rätta och jag fortsatte min färd till Salem.
Skall hämta barn från skolan i dag ....
Två flickor vi går hem och fixar lite mellis med te och smörgås.
 Bildresultat för barnläkare
Föräldrarna kommer hem med de två andra flickorna ...
Dom har varit hos läkaren och fått en genomgång
på checklistan, nu skall de fungera ett tag till :) .
 Bildresultat för smärta i handleden
Hem för att kolla maten, min hand/armled värker Hugo
och det är inte skönt. Vad skall jag göra????
Såga av den? Nej den kan vara bra att ha.
Slå den i väggen ... Ja men det gör bara ondare.
Prata med en läkare .... vad skall han göra på andra sidan tråden???
Bildresultat för somnar 
Nä jag vilar lite ... jag vet jag kommer att somna.
Nu blev det så, jag somna men värken är kvar.
FAN ......
Bildresultat för IKEA pizza 
Middag en IKEA pizza dom är goda.
En lång en räcker till oss tre.
Kollar på tv lite och somnar igen. 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0