Ledig

 
ONSDAG
20150211
 Yngve & Inge
GRATTIS
Jobbet
så skönt att vara tillbaka
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om livet
Hej där 
 I dag skall jag ha en lugn och skön dag,
promenera och så njuta av solen.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Ljus, yoga, dusch, frukost
Ja det är som det skall.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 Bildresultat för citrondoftande ljus
Jag har tänt lite citron ljus och man kan känna doften av fräsch citron.
Det är mycket lugnande, kroppen blir som i trans efter yogan och en varm skön dusch.
Bildresultat för snackis 
Lite koll på nätet, den stora snackisen är ju Väktarna 
som tog två killar som planka.  Jag är så klart mot våld så klart,
man skall inte bruka våld mot någon.
Vi vet inte hela historien om vad som hände innan och så,
så jag tycker man lägger ner.
Bildresultat för historien 
Vi får tids nog höra om vad som egentligen har hänt.
Så kan man inte bara vara och se till att allt är som det skall.
Oj oj denna värld är så sjuk i många anseenden.
Bildresultat för njuta av dagen 
Min dag kommer att vara bara min och få känna mig ledig.
Bara jag och åter bara jag. Hoppas det kan fungera.
Jag har i dag himla ont i min hand .....
Har jag ansträngt den för mycket??
 Bildresultat för ledig dag
Nå väl min lediga dag ... skall ha det skönt.
Och dricka kaffe och bara rå om mig själv.
Lite bad, lite fika, lite Josefin,
lite Salem....
 Bildresultat för taxi
Men skulle jag inte vara hemma och bara va???
 Vad hände här???
Jaha ja gubben gick till Salem och fixa skoskav...
behöver ha någon som hämtar hem han  :)
   .
En fika i Salem hinner man med.
Så hem med gubben och planera middag.
Lök och potatis vill han ha.
Ok jag fixar.
 Bildresultat för middag
Han gör något med köttfärs och bacon med potatis.
Får se vad det blir. Gryta alla Ari så klart.
Köttfärs, bacon, grönsaker, potatis och sås.
Det var gott.
Bildresultat för hand värk
Lite slapp tid för min hand värker satan just nu.
Så jag stänger för i dag :)
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0