Njut av livet

 
SÖNDAG
20150201
 Max & Maximilian
GRATTIS
 
 
 Dagens citat
 
Hej där 
Wow jag går upp vid sju !!!!!
Jo det är sant :) 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Tyst, lugnt och fridfullt ......
Tänder ljus och inga lampor.
Mediterar och yoga.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
Frukost ...i ljusets sken, nu blir det ljust ute väldigt tidigt också,
men det är min tanke som räknas.
Så tar vi frukost jag och min själ jag behöver bara känna på
lugnet i mitt hem.
Lite koll på nätet, vad har världen haft för sig i natt :)
Ja det är ju just de, inte är det lugnt inte.
Tur att jag har det i mitt inre.
 
Här är en bra blogg med billigt och gratis produkter.
många bäckar små
Kolla in den :) 
 
Får eftermiddags besök av Rickard och Jack.
En fika och lite lek med Jack.
Nu skall vi äta så ... det är time för Rille att gå hem.
 
Lite mat vid tv och lite kunskaps info :)
Blir en trött och slö kväll.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0