Ny vecka, ny dag

 
MÅNDAG
20150209
 Fanny & Franciska
GRATTIS
Dagen i sin helhet.
 
 Dagens citat
 
Hej där 
När allt faller pladask 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
En morgon som alla andra,
vaknar, yoga, duscha, frukost.
En smula vid datorn
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Jag skall till mitt jobb om 30 minuter,
tiden går fort i bland och i dag är det en sån morgon.
Vart tog morgonen vägen???
 
Jag har bara en sak i mitt huvud i dag .....
Hur blir det i framtiden?
Det kan man inte veta .
 
Jag har en son som inte är den som vill jobba direkt.
Han är lat och tror pengarna växer på träden.
Har så svårt för lata barn ... jag blir lätt frustrerad över att han
inte inser att man måste jobba för att överleva.
 
Nå ja jag har min dag framför mig så nu kör jag på den.
Iväg till jobbet och jobba ett par timar, slutar 12.38 i dag :)
Men jag har också massage i dag kl: 13.00
 
Så efter att min dag på jobbet är jag klar för min sköna massage.
Tänk att vara i himlen 30 minuter Det är så fantastiskt.
Kör hemåt sen och kommer på att jag har läkartid 15.00.
 
Min eftermiddag blir en kurs på att hantera stress i vardagen.
Är något jag verkligen behöver.
Så mellan 15 - 16.45 är man på kurs.
 
Middag som gubbe gör, spagetti med köttfärssås.
Gott och så skönt att slippa fixa middagen.
Men tyvärr så dör jag alldeles för fort
efter middagen.
Klockan 19.45 är det svart.
 
Så vi hörs i morgon.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0