Ny vecka

 
MÅNDAG
20150216
 Julia & Julius
GRATTIS
Mina arbetskollegor
Underbara människor. 
 
 Dagens citat
Bildresultat för citat om livet 
Hej där 
 Ny vecka med nya utmaningar, man skall nu ha en
större kunskap om magen :)
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Min tid ... Ljus, yoga och dusch det är en grym morgon
och det gör att jag känner mig upprymd.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Frukost och en kaffe på det.
Vad mer kan jag begära av morgonen??
 Bildresultat för omvårdnad
Nu är det bara att fara till jobbet och se till att alla har det bra.
Nu kör jag. Och det blev en dag jag kan lägga till bra
minnen som alltid.
 Bildresultat för fikar runt bordet
Det gick som en dans och vi bara svassa runt och ett tu tre så var det klart :)
Alla uppe och nu bara väntan på lunch, det kan ju bli en lån väntan för en äldre
människa när det inte är någon aktivitet just nu.
Men då tar vi lite kaffe och sitter och pratar i stället :).
Det är en högoddsare :).
 Bildresultat för kanelbulle
Mairi kommer vid 12 och hon bakar bullar ......
Hoppas du lämna en till mig :).
Vi ses i morgon :).
 Bildresultat för handla på Willys
På vägen hem stanna jag på Willys för att plocka med mig mjölk
hem. Det är sådant som tar slut lite för fort i mitt hus :)
Till kaffe och te går det åt ... Har ingen
som direkt dricker mjölk men ändå tar det slut.
 Bildresultat för supertrött
Så nu är jag hemma och nu dör min kropp, jag är så trött ....
Jag tar ut mig totalt på jobbet ... varenda millimeter.
Så nu vill jag bara sova.
 Bildresultat för korv stroganoff
Gubben fixar middag och jag får det serverat vid tv där jag ligger som
en dö sill. Gott var det korv stroganoff alla Ari.
Så jag faller i sömn och vaknar av att min lille son vill att jag plockar honom i Tumba.
Han mår pyton .....
OK plockar upp han och ja vist är han dålig.
Håll dig i rummet!!!!!!
Bildresultat för tecknat sover 
Så nu hoppar jag i säng för att kolla på tv ....
Ja eller hur pang ....
jag sover.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0