Planeringsdag

 
ONSDAG
20150218
 Frida & Fridolf
GRATTIS
 En utmärkt trevlig dag
Men jobba kollegor och massa nya idéer.
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om livet
 
Hej där 
Lite magpirr är det, första planeringsdagen med nya kollegor.
Nästan bara nya kollegor. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Tänder ljus, yoga, duschen
och min frukost.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 Bildresultat för frågor i huvudet
Många tankar far runt i skallen på mig .....
Jag skall ju börja på en ny avdelning om ...
ca: 10 dagar. Hur kommer det att gå? Vilka skall jag jobba med??
Och massa andra konstiga frågor som man har.
Bildresultat för bandklippning
Det kommer gå bra ja det vet jag, jag kan mitt jobb,
Men alla nya människor, det är pirrigt tycker jag.
Vi kommer att vara på konferenslokaler i Huddinge.
Tiden är 8.30 - 16
Så gör dig bered Phia för nu gäller det.
Har fått upp gubben och han kör mig till
Huddinge :), Tack gubben <3
 
 Bildresultat för möte
Och det blev kaffe och smörgås först innan vi gick upp till konferenssalen "Blåklint".
Vi var inte så många men det var mest personal från A-sidan, vi på B-sidan var tre tappra själar.
Sköterskan var ju där ....Catharina, det var skoj.
Nu kör vi ett nytt race Catharina ... igen :) .
 
Lunchen var kyckling eller fisk eller båda om man så ville.
Jag är så tråkig så jag tog kyckling så klart.
Gott var det och trevligt.
 
Man var väl inte så där proppmätt och det var ju
skönt när man skall sitta ett par timmar till.
Mycket intressant med växelvårds apparaten.
Massa pyssel hit och dit.
 Bildresultat för möte
Mycket som skall förbereddas ....
Mycket man skall lära sig med alla saker som måste göras.
Det är en utmaning som heter duga.
Hoppas på det bästa.
 
Så vid 16 tiden var det slut och jag känner att det var en bra dag,
lite av en korvstoppning. Men givande och mycket intressant.
Gubben står utanför och väntar på mig så det var bara att hoppa in
och komma iväg hem.
 Bildresultat för tomhjärna
Lite tömd i huvudet är man ... med sån massiv inf är man slut.
Många funderingar, många frågetecken, och en skvätt oro så klart.
Men vi skall nog fixa detta, jag och mina kollegor.
 Bildresultat för lax med citronsås
Lax till middag med citronsås gott som attan.
Sen skall man lägga sig och titta på tv och jo då jag somna
......... pang :)
 
Klev från soffan till sängen vig 22.30,
fortsatte och sova.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0