Sportlov

 
MÅNDAG
20150223
Torsten & Torun 
GRATTIS
 Regnet
Ja faktiskt det tar bort snön :)
 
 Dagens citat
 Bildresultat för citat om livet 
Hej där 
Måndag ... ledig ..... Vad gör man då?
Tar det lugnt och fixar en återhämtning. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Sovmorgon men det är inget .... yoga är ett måste.
Duschen och min ljuvliga frukost.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
Bildresultat för planering
Funderar lite .... Ringer jobbet ... kan ju inte låta bli.
Funderar lite till, min kamera har gömt sig :)
Det är ju konstigt att den bara traskar bort.
Bildresultat för letar
Har letat över hela skrivbordet, bokhyllan, i köket, vardagsrummet
nä ingen kamera. Då tittar jag i gen runt skrivbordet .....
Där ligger den jö.... Den låg inte där innan för jag flytta på
grattiskorten och lade dom där och under ligger nu kameran???
Konstigt !
Bildresultat för återhämtning
Skit i det nu jag går vidare i min dag och känner att det
är en viktig dag. Varför???? Jo jag skall börja med en ny återhämtning.
Bildresultat för återhämtning 
Det är en dag med känslan av lugn ....
Jag är nog nöjd med det som komma skall.
Jag tror detta kan bli något för mig.
 
 Bildresultat för idealfamilj
Här hemma ... ja två killar som är döende dandy när det är något !
Jo det går bar. Som min svärdotter säger .....
inga familjeförhållande är perfekta.
Så det så.....
 Bildresultat för kyckling med fetaost och bacon
Min dag blir lite av varje, bjuden på lunch hos Camilla,
handla lite egg till köttfärslimpan.
och passa Linus på kvällskvisten medans föräldrar kollar in Bauhaus
eller IKEA vad det nu va  :)
 Bildresultat för tecknade små einsteins
Linus och jag kollar på Einsteins
 Det är lite lekar i den, klappa händer göra rörelser och få raket att åka super fort.
Kul är det och jag har så roligt med detta för jag har lagt till lite
extra som Linus nu gör.
 Bildresultat för somna
Så kommer föräldrarna tillbaka och det blir en fika sen hej hej.
Nu skall jag ta en kaffe till och kolla nätet eller skall jag titta på tv.
Robin kom och peta på mig .... jag somna vist.
 
Bäst att gå till gubben och lägga sig.
   
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0