Tvätt

 
TISDAG
20150224
 Mattias & Mats
GRATTIS
 Jag och min fina dag
 
 Dagens citat
 
 
 
Hej där 
En ny dag med nya funderingar.
Och vissa kommer jag att kunna lösa,
andra får jag släppa.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Min sovmorgon ...... NOT!
Det är ingen ide att säga till kroppen att den skall få sovmorgon, för då...
Är den uppe med tuppen.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 Bildresultat för ljus
Tänder massa ljus i dag överallt,
Återhämtning som bara den :)
Frukost och en god kopp kaffe.
Bildresultat för tvätt
Nu till min dag ...... Ja just ja ... tvättstugan klockan 10.00
så det är bara att väcka Robin en timme innan så han hinner vakna.
Någon tröttare människa får man leta efter.
Inte en Changs att det kommer från mig.
 
Nå väl jag gör i ordning min kommande dag.
Massa tvätt blev det, allt klart för att tas ner när tiden är kommen.
Start tid 10.00 ganska OK för man har då dagen kvar.
 Bildresultat för lunch
Nu är det lite lunch men Robin och Camilla.
En kort vila innan jag skall ner igen för att ta upp tvätten-
Det blir alltid några stickade Robin tröjor som inte är torra.
Hänger dom uppe.
 
Så nu är det fika, Camilla har handlat kakor :)
Gått som fasen, Robin gilla dom.
Ja det är klart att man
gillar kakor
 Bildresultat för städa
En ensam eftermiddag och lite pyssel med saker som skall göras.
Så fixa middagen och äter själv, Robin är
inte hemma lika så gubben.
Så det var mindre roligt.
 
Nu efter ett varmt bad så är det kaffe.
Så njuta av lugnet som har infunnit sig.
 
Sen är det ju så a
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0