Bra dag att vila på?

 
LÖRDAG
20150103
 Alfred & Alfrid
Grattis
Haylie
En dag med farmor 
 Dagens citat
 
Vart du än tar vägen.......
 
 Att du vågar försöka,
att du vågar vara dig själv,
att du vågar älska.
Hej där 
 Vi rullar på i vana fot spår och tänker kanske inte på
att det är nya oskrivna blad som ligger framför oss.
Vi kan forma dom hur vi vill.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Denna morgon är lite speciell.
Inge särskilt så men den känns annorlunda.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Ljus, yoga, frukost, lite koll på datorn
och skriva i bloggen.
 
Så vad händer i dag?? Vet inte min känsla är lite oroväckande.
Kan vara bra eller dåligt kan inte kännas vilket :)
  
Men kolla här ...... Ett stycke son kommer gående, han måste ha ramlat
ur sängen .....:) 
Han ser lite nyvaken och bort kommen ut.
Jag tar och ramlar in i  duschen . Och när man är klar så är
sonen på väg till sängen igen.
Ja det var ju för otroligt för att vara sann.
Han går inte upp så tidigt :)
 
 
Nå väl han får ta konsekvensen när han börjar i skolan
igen och inte tala om när han skall praoa.
Han är rätt söt måste jag säga.
 
Ja det är väl bara att invänta en stycke Haylie då.
Hon är för liten att gå på
Disney on ise.
 
Hon skall vara med mig och familjen.
Vi tar en fika hos Camilla som håller på att städa bort julen.
Jag kommer nog att göra det nästa helg.
 
Ari fixar middagen i dag. Spagetti och köttfärs :)
Alltid ett lättare mat tips som görs när man har slut på idéer.
Men kan då bli lite tjutit.
 
Vi tar den traditionella badet i diskhon :) det är ett måste.
Hon passar inte i där lite halt så jag fuskar med en balja.
Det går också bra.
 
Kvällen löper på med film och lite passande på Haylie.
Kommer i säng vid 24 tiden.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0