Dag ett på 2015

 
TORSDAG
20150101
NYÅRSDAGEN
Min lugna dag :) 
 Dagens citat
 
Vart du än tar vägen.........
 
 Ge inte upp dina drömmar
för att det tycks enklas så.
Hej där 
 Jag har så mycket jag vill göra ...
Hur skall mina dagar räcka till??
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Eftersom det blev att jag lade mig på denna sida av dygnet så sov jag till 8.30
Denna dag känns lite udda, lite fel tids rhythm.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
Frukost, lite koll på FB och Nyheter.
Ari kommer upp och vi kollar lite naturfilm.
Jag tar en dusch och njuter en stund av det underbara
tiden i duschen.
 
Klockan rullar på och den är helt plötsligt 12.30.
Ooops  lite lunch då kanske. Gubben fixar lite köttgryta så det blir gott.
Tar en lugn dag i dag.
 
Det är inte så mycket som händer i dag inte.
Man låter dagen segla förbi och det är bara
hoppas på en mer händelserik fredag.
 
Kan inte direkt åka ut med bilen .... vill inte riktigt det.
Jag tycker att det är bättre att slappa hemma.
Så.... mer film och mer slappa timmar.
 
Kvällen kommer och nog kan man somna då också. 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0