Gofika

 
TORSDAG
20150108
 Erland
GRATTIS
Go fika 
 Dagens citat
 
Hej där 
 Dagen till ära så sover jag inte ... Jag har full seed från morgonen.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Upp 05.50 Hörde när gubben åkte och jag hade ingen Sov morgon
 
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Yoga med ett ljus tänt. Fullt med energi till min själ och kropp.
Det är så man kommer igenom en hel dag med humöret på topp.
Duschen, frukost och lite skvaller på facebook.
 
Dagen är planerad så klart ... det vore dumt annars.
Plockar upp Nea vid 9 tiden för att ta oss till Tumba.
Hon har köpt kläder för 60 kronor, hon är magisk på att hitta billigt.
 
Nu skall vi ta oss till Brinken för massa gofika.
Men .... nähä då ringer Jimmie, han vill att vi skall komma över med en nyckel.
Ja ha ja ... åka till Liljeholmen för att lämna Atlas nyckel......
Ja det är bara att göra.
 
Så nu har vi gjort det så då far vi till Benevento för att plocka
upp lunchen. Och sen gofika :)
 
Lena Karlsson var också där så det var kul att träffa henne.
Jag kör hem Nea till Salem så hon kan hämta barn.
Jag far ner till Brinken för att köra Camilla och Linus till läkaren ....
Linus öron.
 
Jag far ner till centrum för att möta Saga hon skall fixa bankärenden.
Så nu är det bara hem ...
Väl hemma skall jag kolla lite på nätet när jag kommer på att
jag skulle ju träffa Camilla :)
Oooops .......
 
Bara i väg som om inget hänt, hej hej här är jag.
En fika och sen handla middag :)
Så nu kör Camilla mig hem......
 
Kvällen anländer och jag känner mig trött.
Jag vet inte varför men så är det.
Trött i hela planeten.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0