Hjälper Nea.

 
 
 
TISDAG
20150113
 Knut
GRATTIS
Tjugondedagen jul
Grattis
Olivia
på fyra års dagen :) 
 Dagens citat
  
Hej där 
Jag har en hel del att stå i , först med Nea sen
ringa och ändra läkartider. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Kliver upp för att fixa med min morgon.
Tänder ljus och känner mig beredd för lite yoga.
 
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Så nu kan min dag börja. ......
Får ett meddelande att Nea behöver min hjälp nu på stuts.
Ja ha ja ... äter färdigt min frukost och sen är det bara att fara iväg.
 
Väl i Salem hittar jag en död kvinna ... nästan.
Oj så lilla gumman ser ut. Blek och massa feber.
Ja tar och går till dagis med Lill korven. Hon
vill inte vara där men det går bra sen då hon kommer på att hon
skall bara äta och sova lite sen kommer någon och hämtar henne.
 
 När jag kommer hem har Nea nästan tuppat av. Jag tar bäbis och
Amanda med mig. V far till Södertälje och uträttar det vi skall.
Det tar en timme. 
Nu skall jag då lämna henne i skolan, men det finns ingen där
som kan ta emot henne så hon får åka med mig.
Vi tar en tur till Brinken där det blir lunch och kaffe.
Köttbullar och makaroner.
 
Nu är klocka så pass att jag måste åka till dagis och plocka upp Jollan.
Hon blir glad när hon ser mig och vi kan lugnt och stilla
ta bilen hem.
 
När vi kommer hem är pappsen vaken ( han har jobbat  natt),
Men mammsen ligger i sängen och nästan är helt veck.
Jag berättar om dagen och hoppas att dom har fått lite hjälp av mig i dag.
 
Nu måste jag hem och ringa, och väntar på samtal från Sös.
Allt ordnar sig och jag känner att det är så bra.
Mina läkartider får nya klockslag och det är Pessis vad jag vill.
 
Fixar med mate och så droppar barnen in, Saga först sen Robin och sist gubben.
Alla kan äta samtidigt, Hurra :) Inte illa för att vara en tisdag.
Nu väntar bara tvätten ...........
 
Så jävla tråkigt .....
Ett ont måste och ett skittråkigt jobb.
Men det går fort när vi väl är där.
 Det är klart och jag kan och vill göra kväll.
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0