Inte många knop i dag

 
SÖNDAG
20150118
 Hilda & Hildur
GRATTIS
Min mys dag med Robin 
 Dagens citat
 
 
Hej där 
 En söndag som skall vara en söndag för mig.
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Vakna med ett ryck i dag 0540 pip
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Nästan 7 timmars sömn i dag, skall försöka få in sju timmars sömn varje dag.
Det sägs att man mår bättre med jämn sömn och motion.
Så det är det som kommer att vara mitt mål.
 
Tänder ljus och tar lite yoga för återhämtning.
Härligt man känner energin i kroppen och min dag är redo att starta.
Min frukost är på plats och jag kollar nyheter och vad som hänt på facebook.
 
 
Så jag skall invänta min son som skall komma hem så vi kan kolla på Arrow.
 Men först tar jag en sväng ner till Brinken för att lämna tillbaka
astma tuben, jag har lånat den till Bailan.
 
En fika och sen fick dom besök av Annelie och Daniel med sin lilla knallhatt
Robert. Han är så gullig, på alerten hela tiden.
Jag tog lite gofika med dom innan jag lämna herrskapet.
 
En promenad kan aldrig vara fel. Så här skall promenera.
 
Nu blev det lunch hemma gubben fixa och jag ligger och jäser på soffan.
Ingen son har kommit hem ... Va fan ....
 Jag och gubben slötittar på tv ...
 
 
Sen går han och spelar en stund.
Det kommer skidor på tv:n så han vill se det.
Jag jassar med sugaren och torkar golv.
Nu blev det ju ansträngande ändå.
 
Får ett mail att min son kommer efter 15 hem ....
Hur många avsnitt hinner vi se då????
tre kanske ... Kallar han de maraton???
Jag tror jag har missat något i hans utbildning :)
 
Så titta vem katten dragit hem .....
Ett stycke Robin ...
Välkommen.
 
Kan vi kolla nu eller?????
Så nu är den igång.
Arrow.
 
Middags brake .... det är OK men sen har han sådana där
onyttiga saker för sig. Han skall ut en kort stund.
Jag får allt vänta på honom.
 
Till slut blir det i alla fall slut för i dag.
Jag skall i säng nu.
Måste sova sju timmar. 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0