Jobbet kallar

 
TORSDAG
20150129
Diana 
GRATTIS
 Robin ..
Han är superduktig på jobbet
 
 Dagens citat
 
Hej där 
Vi går mot en helg och det är skönt för många.
Lite ledigt kan ju inte skada :) 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Tänder ljus, yoga, frukost
och lite koll på världen.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Tystnaden som är när man har fått sin meditation
och energi på fyllning är så enorm.
Svårt att beskriva känslan som blir.
Vardagen är fortfarande här och nu efter en jobbig natt känner jag mig OK.
Jag har lite att stå i, idag ... jag vill bara få allt fixat.
Men vi tar timme för timme, minut för minut.
Så nu skall jag ta Bumbelbee och fara till Midsommarvägen :)
Jag tar mig en kaffe innan jag börjar mitt jobb.
Ett par intensiva timmar och sen är det slut.
Så nu far jag hem.
 
Vad händer här då????
Ingenting min gubbe är inte ens på klädd.
Det är ju inte sant!!!
Jo det är de.
Massa post ....   räkningar och åter räkningar.
Att det finns så mycket fattar inte det.
Hyra, el, försäkringar, bil, tandläkare,
garage, tv, telefoner ... dessa förbaskade telefoner.
 
Nä planera en handling ..... lite på ICA och lite på Willys ...
massa blir det. Hoppas på att det blir mindre snart.
Jag vill bara kunna sluta jag vill inte mer!!!!
Väl hemma så skall man planera middag och gubben gör själv mos och kokar fisk.
falsk walewska :) Det är gott vill jag lova, fisk blandat i varm  bea sås
och mos läggs på en form och in i ugnen.
 
Nä denna dag blir att ligga på soffan och fundera ut en plan
på hur kvällen skall fortlöpa eller .....
Varför inte bara att gå till sängs :) 
  
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0