Jobbig dag

 
ONSDAG
20150114
 Felix & Felicia
GRATTIS
Eva Lindblom
Tack för en trevlig eftermiddag. 
 Dagens citat
 
 
 
 
Hej där 
Jag säger bara en sak .... Oj vilken dag ! 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
Vaknar och har planerat min dag,
Det är hemska tandläkaren i dag.
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Tar en dusch väldigt snabbt i dag, det är kallt i hela huset.
Fixar frukost ... gott.
Känner att lite yoga skall vara på plats.
Då kommer Saga, god morgon .
Hon känner sig så stressad, hon fattar inte hur man hinner klart på en timme.
Jag sa att det kommer ta längre tid från Järna, det är då
viktigt att hon har ett bra mönster så hon inte kommer försent.
 
Yogan uteblir :( . min telefon ringer ...... det är Nea.
Oj hon är sjuk på riktigt. Jag tycker så synd om henne.
Ja ha hur skall jag nu fixa detta????
Jag tar en sväng ner till Brinken och har lite brainstorming med Camilla.
Vi löser det på detta sätt; jag far till Salem hämtar Jolin som får åka bil till dagis.
Tillbaka till Nea plockar upp Haylie, far sen till Brinken tar en kaffe.
 
Nu skall vi lämna Linus på dagis. Sen far vi ner till centrum.
Jag skall vara hos tandläkaren kl: 10.00.
Tur att Camilla kan passa Haylie medans jag går dit.
 
 
Så var det en så bra lunch ... sallad med lite kyckling.
Nu kommer kruxset nr 2.
Jag skall vara på ett möte i Tullinge klockan 2 .... Camilla skall låna bilen
och hämta Linus som hon har fixat barnvakt till för hon skall till läkaren 15.
Vem kan hämta hem tjejer i Salem????
 
Roger jag min räddning, det blir Roger som tar Joline hem :)
Tack Roger. Du rädda min dag.
Nu tar jag med mig Haylie på mötet, det går nog bra.
Så intressant det där.
 
Så nu tar jag gulleplutt och går till Evas nya lägenhet. Den skall fixas lite.
Kan vara kul att hjälpa till lite:) . Hinner med lite i alla fall.
Tar bussen hem vis 17.30, hinner precis med min buss hem också.
Så nu är vi hemma hos farmor.......
Ja Haylan kommer med mig hem. Hon får allt sova hos mig.
Camilla lånar bilen så hon kommer på sitt möte i morgon.
 
 
Nu tar jag och kollar TV, efter att Haylan somna vid 20.30
så kan jag lugnt kolla lite Arrow (säsong 2, avsnitt 8 )med Robin.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0