Kalas :)

 
TORSDAG
20150102
 Svea
Grattis
Amanda
 Gratis på sju års dagen
Annett Part
Grattis på födelsedagen
 Dagens citat
 
Vart du än tar vägen .......
 
 Jag önskar dig tillfredställelsen som ligger i att
göra allt efter bästa förmåga.
Hej där 
Det känns lite speciellt så första dagarna av ett år.
Man skall förvalta 365 dagar på det allra bästa sättet.
Dom kommer inte i repris och oftast är man gör spikat i sten. 
GODMORGON MIN TROGNA LÄSARE. VÄLKOMEN TILL MIN DAG.
 
En smula seg men väldigt entusiastisk :)
 
  
Andas in ...........
håll....................
andas ut............
 
Duschen först i dag ... jag svettas så mycket på natten,
min medicin gör detta. Skall se om man kan ta dom lite bättre tid :)
Nå väl nu är det frukost :)
 
Lite koll på nätet, nyheter och FB.
Lite hälsningar och svar till vänner.
Tidsfördriv...... Spela lite.
 
Min lunch blir inställd då jag kom på att oj snart skall jag till jobbet :)
Före en beck film. Lite kaffe och sällskap av gubben.
Spännande, jag måste säga att beck är bra.
 
Så nu är jag i bilen och den skall rulla ledigt och fint till
JOBBET :)
Har bestämt med kollegan Angelica att komma och fika.
Måste kolla leget lite. Jag längtar så over
hört till mitt jobb att jag nästa spricker.
 
Nu blir det bara snack med Angelica,
De andra är upptagna med att fixa naglar och
servera kaffe till de boende.
 
Det är lite spänt på jobbet känner jag, men hoppas på en smidig övergång.
Jag hoppas att jag kan börja snart och få köra igång detta nu.
Trevligt att vara här och känna lite atmosfär.
 
Träffa Johanna också :)
Skall ta kontakt med henne på onsdag nästa vecka.
Så var det då time för mig att gå hem.
Hemma vid 16 tiden skall fixa mat, sen blir det kalas.
Falsk Walewska blir det.
 
Till Salem för kalas :)
Och ett storslaget kalas blev det.
 
Bilder kommer under helgen hoppas jag,
en smula krångel med överföreningen.
 
Nu är det time för hemfärd ....
Sent blir det och trött är jag.
 
GOD NATT 
På återseende.
 
 
Till mina kära barnbarn;
Jag älskar er alla och saknar er jämt.
Skulle vilja ha er i min famn,
alltid.
Jag finns alltid för er.
 
  Tack för i dag
 
Hakuna Matata, Det är ord som är bra. //super granny

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0